MELDE OM NY SKADE

FOR VERKSTEDER

1. Søk på registeringsnummer for å kontrollere at bileier innehar garanti hos oss.

2. Se hvilke komponenter som omfattes av garantien her.

3. Feilsøking (kostnad for feilsøking refunderes kun for godkjente skader)

4. I tilfelle skader som dekkes av garantien, bes du sende oss en skadeberegning på: skader@bilbeskyttelse.no

5. Våre oppgjørsmedarbeidere vil gjennomgå saken og gi tilbakemelding, etter skriftlig godkjennelse fra oss kan du deretter fakturere BilBeskyttelse og igangsette reparasjonen (faktureringsbeløpet kan ikke overstige det godkjente beløpet).

For å kunna bistå med en så rask håndtering av din sak som mulig trenger vi følgende opplysninger:

  • Skadekalkyle
  • Grunnlag (liste over feil, alt. bilder)
  • Skadeårsak
  • Kilometerstand
  • Tilbud

OBS! Reperasjoner som igangsettes før skriftlig godkjenning er gitt er ikke erstatningspliktig.

Ved øvrige spørsmål hva angår skadesaken, vennligst kontakt oss på telefon: (+47) 85 23 06 11

FOR BILEIERE

1. Kontroller hvilke skader som omfattes av vår garanti her, eller på ditt garantibevis. Informere oss om hendelsen via mail: skader@bilbeskyttelse.no, slik at vi kan registere saken.

2. Du kan levere inn kjøretøyet til et valgfritt autorisert verksted. Bilberging inngår ved godkjent skade.

3. Informere verkstedet om din garanti hos BilBeskyttelse, på www.bilbeskyttelse.no/melde-om-ny-skade/ finnes fremgangsmåte som enkelt kan følges for en rask håndtering av din sak.

4. Verkstedet må gjennomføre en feilsøking av kjøretøyet ditt for å fastslå grunnen til at skaden oppstod. Feilsøking inngår ved godkjent skade.

5. Før reperasjonen påbegynnes må verkstedet motta skriftlig godkjenning fra oss.

VIKTIG Å VITE

  • Bilberging inngår kun ved godkjent skade
  • Feilsøking er kun inkludert ved godkjent skade.
  • Viktig å velge et autorisert verksted som eksempelvis Mekonomen for en profesjonell uttalelse.
  • Våre skadesaksbehandlere ferdigstiller saken din så fort som mulig slik at saken din blir behandlet på et verksted.
  • Vi kontakter verkstedet med skriftlig. Deretter vil du få beskjed om vår beslutning.
  • Vent på klarsignal fra oss før reperasjonen starter.
  • Reperasjoner som påbegynnes før skriftlig godkjenning foreligger blir ikke erstattet.
  • Om du er misfornøyd med vår beslutning eller har spørsmål rundt denne, kan du kontakte oss på: info@bilbeskyttelse.no eller ved å ringe oss på telefon: (+47) 85 23 06 11